NOVĚ používáme MEDEVIO a systém ,,NEKLEPAT"
V naší ambulanci NOVĚ používáme Medevio a Ústřednu, zabezpečenou formu komunikace s pacienty. Je k dispozici jako webová a také mobilní aplikace. Můžete s námi řešit všechny neakutní požadavky, které byste jinak řešili po telefonu nebo emailu. Naše komunikace tak bude rychlejší a bezpečnější.
Již nemusíte opakovaně telefonovat do ambulance, kde zrovna nemůžeme přijmout hovor, protože se věnujeme jinému pacientovi.
Požadavky můžete jednoduše odesílat přes mobilní nebo webovou aplikaci, nebo nahrát vzkaz přes naší Ústřednu, pokud voláte do ordinace a nemůžete se dovolat. Všechny požadavky vyřizujeme během ordinační doby hned, jak to bude možné.
Vzkazy z Ústředny nepřehráváme - Vámi nahrané vzkazy jsou automaticky přepisovány do aplikace Medevio jako TEXTOVÁ ZPRÁVA, kterou si přečteme.
Vzkazy do Ústředny lze nahrávat JEN během ordinační doby.
Věříme, že nový způsob komunikace vám bude vyhovovat a ušetří čas nám všem. Moc děkujeme za pochopení. ❤️
Pomozte nám pečovat o vaše zdraví a nainstalujte si aplikaci Medevio do telefonu:
Android na Google Play
iOS na App Store
Náš profil: https://my.medevio.cz/mudr-timkova
Systém ,,NEKLEPAT"
Nově je v čekárně nainstalovaný čtecí systém na kartičky pojištěnce, který zaznamenává čas příchodu, délku čekání, automaticky aktualizuje všechny potřebné údaje z kartičky pojištěnce, pojišťovnu a důvod proč přicházíte.
Systém má předcházet ,,klepání" které ruší, když se zrovna věnujeme jinému pacientovi.
Upozorňujeme, že systém NEURČUJE POŘADÍ pacientů - pořadí pacientů URČUJE VŽDY LÉKAŘ a pacienti do 12.měs. a závažné akutní stavy stavy mají přednost.